onsdag 11. november 2009

11 nov..

Tja hva skriver man om da i disse dager....
Joda livet går videre,med hosting og snørr så det holder....
Minstemann og jeg skal inn på sykehuset i morgen på en liten kontroll av den brekte armen...
Håper å få svar på om de har tenkt noe nytt ang armen.Han har hatt en del vondt i armen også, å det hadde han ikke sist gang...Jaja dagan går nu så dær ja...

Hva jeg føler...tja frustrasjon,irritasjon,maktløshet,glede,tretthet,latter...Tja alt på en gang. Gleder meg vel mest til at brekt arm,og sykdom skal bare ta en brå slutt....

I dag har det vært Seider opptakelse,på Fevang...fikk ikke vært med på den pga sykdom... Det passær aldri å bli syk.Og om det tilfeldig skulle passe seg sånn,ja da blir man ikke syk...Hehe

Men jeg gleder meg til morgen dagen..ang minstemann her og resultatene...

Natt natt:-)

Ingen kommentarer: