fredag 18. september 2009

I en stille stund....

Ja høstmørket har senket seg oven huset mitt.
Årets første fårikål er spist og fordøyd... Om magen var stappmett kan jeg bare skrive under på. At man ikke kan se seg berg på god mat....I mens fårikålen putra,kokte jeg eplemos og laget eplekake også.Så kvelden her har vært flott:-)

Vi har vært på en undersøkelse med Ewind,tatt rønken av armen og fått svar. Ikke noe galt,heldigvis.
Jeg var inne på gamleskolen min den dagen Edwind var til sjekk.Det var rart samtidig veldig godt. Takk Ninne for en flott prat.

Så den 13.10.09 skal Edwind inn på sykehuset og opperere ned den ene testiklen.Det er bare et lite inngrep og kommer hjem samme dag:-)
Dette går bra og er ikke det værste man kan komme oppi:-)

Så nærmer det seg julnoen gaver er allerede laget,mens noen står på vent:-)
Håper å kunne få gjort så jeg kan igjen legge ut bilder her...blir jo kjedelig og bare lese for dere da:-)

Klem Hanne:-)

2 kommentarer:

Ninne sa...

Oi, navnet mitt ;)

Takk selv, Hanne, det var kjempekos å se deg!!!

Nattinatt!

Fjellrosa sa...

heisann, tusen takk for veldig hyggelig hilsen i bloggen min!!!!! ha en flott uke, klem