søndag 10. mai 2009

Tja

Søndag.....
Fri.....
Skrive litt....
Hehe...

Ok.Ja da har jeg litt nyheter da... Om onsdagen da jeg satt på et venterom,så fikk jeg en tlf....Det var legen fra Tønsberg sykehus... Hjertet mitt ståppa litt. Han hadde da fått en tlf fra Radiumhospitalet. Så kom dommen... Etter en kjappt syn på MR bildene Edwind tok er for litt siden,var det ikke noen syn på kreft,men det skal opp til høring i morgen,så den uken som kommer får jeg,for håpentlig et slutt svar.
Det skal bli godt og få det endelige svaret,men jeg er kjempe fornøyd med det svaret jeg har fått.

Så har vi da vært på sykehuset denne uka også.Først på mandag,på en vanlig sjekk,som tok 4 timer. Da var det 3,5 timer venting. Godt jeg har med meg strikke tøy sier jeg bare....
Så ramla Edwind på gipsen sin på tirsdag,så måtte vi til sjekk da.Alt var flott.

Så i morgen,skal vi innover igjen for og ta bilde og sjekke.... Slitsomt...tja,men jeg veit hvorfor de ønsker og sjekke ofte. Det gjør ikke noe og kjøre til Tønsberg. Bedre og sjekke en gang for mye,en en gang for lite:-)

Kos dere videre på denne søndagen:-)

1 kommentar:

Ninne sa...

Kan du ikke stikke innom i morgen og hilse på gamle lærere, da Hanne? Vi har fått nytt kontor, men det er bare å spørre!

Lykke til med videre beskjeder, men jeg holder med deg, det høres superpositivt ut!!