torsdag 30. april 2009

Siste dagen i april.......

Ja så var denne månden over....
Vi har vært på Tønsberg,og tatt MR.
Noe mer flink gutt skal man lete lenge etter:-)
Edwind fikk en veneflon i venstre arm,så var det opp i 2 etasje,på radiologisk. Der ble vi tatt i mot av hyggelige damer,som ordnet med Edwind. Han tok i mot med åpene armer,og nevnte at det var godt med litt sørvis:-)
Så var alt klart,og 50 min bilde tagning var i gang.
Jeg satt på en stol og passet på.....og være mamma:-)mens Edwind lå og hørte på hits for kids 12. Han stor koste seg:-) Etter halv gått program,fikk han en spenal veske i årene. Så etter noen flere minutter....ja da var vi ferdige:-)
Godt var det og strekke på armer og ben igjen:-)
Bildene blir nå sendt innover til Oslo.....så er det bare og vente :-)

Men etter dette var vi på syke besøk hos ei vennine som lå der inne.

Så var vi en tur hos egge mannen min,så ute hos en melke ku bonde,for og avlevere egg og noe greier:-)

Så var det og kjøre
Har nå kost meg litt ute i hagen....holder på og bli sprø av kvister på bakken..... Skjærene knekker av,og får ikke bestemt seg for hvilken kvist som passer......

Skal lage meg en god kylling salat i dag tenkte jeg.......muligens et gl rødvin blir svelget ned i min mage..... tja kvelden er ennu ung;-)


2 kommentarer:

Ninne sa...

Så flink han har vært idag, modige lillegutten din!!! Jeg tenker på dere og krysser fingre og tær og pinner og alt jeg kan for dere.

Kos dere i helgen, det er jo så fantastisk vær om dagen!!!

MAsse hilsen fra en som skal ut å fly i morgen!!!

Hønehuset sa...

Oioioi, litt av hvert nytt i Hanne-verden leser jeg. Jammen har du litt av hvert å stri med. Krysser også alt jeg har for at alt skal være helt fint. Dere trenger ikke mer nå.. Stor knuse-klem.