tirsdag 28. april 2009

Ja ja....

Tiden står litt stille om dagen....
Etter at minstemann knakk armen....så har det blitt en del greier....
Han tok noen blodprøver,som ikke var helt ok....torsdag skal vi inn på Tønsberg og ta MR.
Så blir dette sendt videre til Radiumen..... Jada,jeg tenker som de fleste mammaer....kreft. Men legene på Tønsberg sykehus sender dette inn,for og kunne utelukke kreften....

Så det går litt treigt om dagen. Går med mange tanker i hodet mitt nå,men ser også lyset.
Jeg har gått igjennom en del greier litt tidligere,som dere har skjønt....Så dette skal og må gå bra:-)

Gleder meg,når resultatet kommer. Om det er positivt,eller negativt. Da kan jeg beg og jobbe ut fra det.....Eller jeg kan slappe helt av,og nyte våren,sommeren og resten av året.... :-)

For Minstemann her som heter Edwind,han har et flott smil,en smittende latter,vakre tårer,et tempramang,som slår ut med en gang,og som fort går over til latter:-)
Han er vakker når han sover,men samtidig vakker,når han er våken:-)
Han har hjulpet meg i dag,med og holde mutrene når jeg har skiftet bil dekk.
Det er faktisk deilig og være sammen med han,samtidig som det er en glede med de to andre barna også:-)

Må jo også fortelle at jeg ennå mater små fuglene. Har et yrende liv utenfor vinduet mitt. Det er dompapp,linerle,spurv,kjøttmeis,kråke,ringdue,skjere,grønnfink,gulspurv,bokfink og ekorn:-)
Nå om dagen er de i full vigør,med og formere seg,de gjør seg fine for hverandre,og bruker en tynn gren,til parrings plass.
Vi har hengt opp to fuglekasser og er spente...vi vet at den ene er det full redebygging,av et flittig par kjøttmeiser.Den andre ser det ut,som det ikke kommer noe i,men vi er lykkelige for det:-)

Ønsker dere en fin kveld:-)

1 kommentar:

Ninne sa...

Oups sann!Er det noen som har brukt opp dosen sin, så er et deg, Hannemor, så dette må gå bra!!!!

Jeg tenker på deg, masse!!
Stooor varm klem!