fredag 24. april 2009

Tja.....

Ja da er det helg igjen,og nye muligherte.....

Jeg har jobbet noen dager alledere i en ny jobb. Jeg trives godt....Får mer og mer ansvar,noe jeg liker...

Så var det helgen da....
Som dere vet er jeg alene mamma for tre flotte gutter. De to minste har en grei kontakt med sin far,mens elste mann har ikke det.
Eldste mann har fått bevilget besøkshjem av barnevernet.Det har vært en grei prosess på dette.
Men som mamma svir det litt i hjerte mitt. Er jeg ikke bra nok mamma???
Er det noe jeg gjør galt....
Men som de sier alle sammen,kos deg i helgen....
Det er faktisk nesten 7 mnd siden jeg hadde planlagt barnefri sist......
Jeg har ikke lagt noen planer for helgen.....ønsker bare og nyte den.... og det aller beste,er at det er meldt flott vær..... Så muligens en eller annen strand,skal få et besøk av meg....Og jeg skal "stjele" litt energi....... Slik at jeg har et sprudlende hjerte og sjel.....
Kos dere alle sammen:-)
Og god helg:-)

1 kommentar:

Ninne sa...

Jeg vil snu litt på det jeg Hanne! Det er helt omvendt! Nettopp det at du har gjort det som er best for guttene dine viser at du er en veldig god mor!
Masse klemmer og heia Hanne!