lørdag 20. desember 2008

En lang litt rotete oppdatering:-)

Ja dette er i april.Det er jeg som ligger i vannet,bak steinen. Jeg var da markør for I-styrken....


Her blir jeg reddet.Jeg er ikke i tvil om at jeg ble tatt godt var på:-)
Her er eldste mann i sitt ess!!!

To arbeidsome,og kreative gutter......
Mimmi har sydd bålkappe til eldste mann. Han er en overlykkelig mottaker. Tusen takk mimmi.


En deilig dag på Korsvik,minstemann holder en glass manet, og det kilte så utrolig mye......

Eldste mann skulle over på ungdomsskolen..... Da fikk jeg en hel del bestilling på labber. De må jo huske meg,på et eller annet varmt Så disse var til Elisabeth. Jeg har pratet med henne,for litt siden
og hun bruker de hver eneste dag,etter jobben...... Takk for alt du har gjort for oss......

Disse var til Astri Beate,læreren til mellomste mannen. Siden han skulle skifte skole,måtte hun ha noe fra han,slik at hun husket hvem han er og var....


Disse er til Bjørnar,hjelpelæreren til eldste mann. De var på sløyden..... Jeg har fått tørkerullholder og en fjæl.... Disse tingene blir brukt hver dag..... Så bjørnar,fortjente disse.
Han har tatt med seg disse på hytta si,der kan han kose seg forran peisen,og la tankene fly....


Disse har jeg laget to av. For mimmi fylte 70 år 13 juni. Da måtte jo hun få en god ting fra gutta her. Så da var det bare til og ta fatt på et labbe prosjekt. Så nå holder hun føttene varme,mens hun kan tenke på sine flotte barnebarn gutter:-)
Så fylte tant til mamma 70 og litt til.... Så da tenket mamma at det er jo en passende gave. Mamma handlet garnet,mens jeg strikket.....
Bergliot,hun ringte og takket såååååå meget for labbene. De blir brukt hver dag,når tv`n blir slått på. Da koser hun seg:-)

Ja så har jeg satt hjembrygg,for aller første gang... Så dette blir spennende.....


Skole avsluttning for 1B på krokemoa skole......



To luer ble produsert på en helg......




Speider opptagese....


Speider tur på Burøya. Her var temaet laging av pil og bue,med konkuranse:-) Her er det eldste mann i grønt,og kammeraten hans:-) Villmarkens menn;-)


Ja dette strikket jeg til nivøen min. Tantes gull. Han var 6 uker fortilig,så dette var en str mindre en til 3-mnd. Dette er strikket i baby mitino ull. Bruket litt over to nøster.... hehe billik jekke,og lue. Men nyttig:-)

Tur til Buggårds dammen.





Hjem veien for gutta mine,fra skolen:-)

Vognteppe,til tantebarnet. Heklet i TUVA bommuls garn.Heklenål 3. Husker ikke helt antall nøster,men det var 5 ganger ruter.
Så er det noen tanker som streifer sommerferien i sommer,som vi hadde i Danmark,med mine forelder. Tusen takk for en flott tur mon og far....

Så har mellomste mann vært på tannlege besøk..... Han var uheldig på skolen,lekte og snubla...fort gjort.... Så synes han at det og ta rønken bilder var skummelt.Så da måtte jeg ta bilde,slik at han kunne se på dem etterpå. Og uttalelelsen var"det så jo ikke skummelt ut da...."

Ingen kommentarer: