søndag 28. desember 2008

I dag er det Tomasmesse II(femte dag jul)
Til minne om erkebiskop Thomas Beckett som blei myrdet Canterbury-katedralen 1170.
Slik været var denne dagen,ville det bli de neste fem ukene.
____________#___________

Så langt ser det jo veldig fint ut da.....Men det vil nok bli kaldt.Slik det pleier og bli her i Norge,ved disse tider.

Jeg har strikket ferdig en jakke til min nevø,og en lue i samme garn og farge.... Bildet kommer.
Det samme gjør det med et par labber.

Akkurat nå holder jeg på og strikke et par sokker,på bestilling i str 47....kan jo ta sin tid:-)
Så holder jeg litt på oppe på rommet mitt. Jeg rydder og kaster. I går fikk jeg strøket opp en stoooor stygg haug,som har ligget er og bare murra mot meg. Jeg er jo så klart fornøyd over meg sel,da jeg har beg litt tidligere,med planene for neste år. Hehe deilig og kunne ligge litt føre da:-)

Så i da er det og få byttet noe greier,som vi fikk til jul. Noe forsmått og en ting som det var to av.

Så er det et møte. Men resten av dagen skal bare gå bort i kos....

Ønsker dere alle en deilig dag:-)

Klem Hanne

2 kommentarer:

Ninne sa...

Og du strikker og du strikker og det blir så fint og flott!!

Ha en hyggelig avslutning på det gamle året og alt godt i 2009, Hannemor!

Vibeke Andersen sa...

Hei Hanne!

Ønsker deg og guttene dine et godt nytt år!

Klem fra vibeke