onsdag 10. desember 2008

Onsdag 10 desember....

Tja hva skal man si??
Jeg har i dag stått noen timer på julemarkede.
Har laget tre par votter g tre par skker,som jeg muligens,får solgt.
Jeg rakk ikke og ta bilde av dem,men det får være.

Så har jeg styra med no Lotte saker. www.lottene.no

Jeg skal til legen i morgen.Gleder meg og gruer meg. Jeg holder på og fortelle
om fortiden min. Den er grufull,men greit og legge bak seg nå.

Dette er også for at jeg og gutta skal kunne tusle sammen fremover i livet.

Jeg må nå ta opp en kamp,som jeg har gjennom gått før. Dette er til tider så tøft,at selv et menneske,somikke har opplevd dette på kroppen,ikke fatter hva jeg prater om.
Dette har jeg ikke noen og fortelle til,kun kattene mine. Men slik er det.

Nå har vi laget peppekaker her og de smakte utrolig godt.
Gutta og jeg pluss et par andre bakte og bakte. Selv nissemor i stubben på haugen bak oss llikte eppekakene.
Vel nå er det natta igjen.
Vi snakkes.

Klem Hanne