mandag 9. februar 2009

Hei og velkommen.
Ok nå har jeg oppdatert godt om dagen:-)
Glad jeg flyttet til en enklere blogg:-) Handler jo litt om tiden også da.
I dette innlegget,er det litt om hverdagen her i heimen:-)
Så håper jeg at du kan kose deg.....


Jeg har da to katter.... Buster som er grå(hannkatt) og Tussi som er spraglete(hukatt).
Sjekk de gentle manerene da:-) Buster er bare et år....
Hehe Tussi knurrer hele dagen,så han har nok lært et og annet der;-)

Har fått bestilling på raggsokker,men de måtte være av restegarn....



Skole klar gutt:-) Han er 13 år,men tar automatisk på sykkelhjelm.Bra jobba:-)


Sa du vinter landskap?? Jeg trenger ikke og kjøpe vinterkort:-)

Nesten like mye snø,som når jeg var lita.Dette stede er mitt barndoms hjem:-)

Foring stedet for fuglene:-)



I går som det var morsdag,fikk jeg en gave av vår herre. Måke innkjørselen,ikke verst??
Men jeg hadde god hjelp av gutta:-)


Ønsker deg en deilig dag:-)

3 kommentarer:

Hønehuset sa...

Her var det masse nytt siden jeg var innom sist. Mange flotte bilder du har tatt. Gutta dine er så flinke og fine, jammen godt de kan hjelpe maman sin litt innimellom. Blir fine gutter av det.
Jeg lengter etter sommer og sol jeg også, selv om de siste dagene har vært fine, med sol!

Anna Lisa sa...

Hei!!
Tusen takk for koselig helsing.
Koselig blogg du har:)Skal sjå meir etterkvart, men nå må eg legge meg :)
Klem

Nunne sa...

Så fine gutta!
Så fine kappepuser!
Og så mye artig håndarbeide du lager!
Sitte lenge her og sett på bloggen din... ny for meg.
Hilsen fra nord, fra Nunne.