fredag 6. februar 2009

Helg.....

Helgen er kommet.
Hva eg skal gjøre,hmmmm rydde vaske,kose meg sammen med gutta mine.Ole Magnus skal spille Vintercup. Jeg er ikke noe for fotball,men jeg stiller gjerne opp,når gutta skal spille....
Mulllig det blir bilder.....
Noen flere planer har vi ikke..... og like greit er det......

Hmmmmm ser ut av vinduet her....Koselig med fuglebrette,har besøk av blåmeis, kjøttmeis,spurv,dompapp,nøtteskrike,skjæra,kråka,gulspurv,rødstrupe.....
Men akkurat nå,kunne jeg tenkt meg vår og sommer.... Joda selv jeg lengter etter sommer og varme nå....
Så jeg har satt dette bilde her....for og mimre litt tilbake....

Ønsker dere alle en god helg....

1 kommentar:

Ninne sa...

åååh så vakkert bilde! Jammen er det pent langs kysten vår!
Jeg har besøk, jeg også, av svarttrost, gulspurv, pilfink, rødstrupe, gulirisk, grønnfink, svartspett og gjerdesmett... og sikkert noen jeg har glemt... ja gråsisik!
Får jo nesten ikke gjort noe annet enn å se på dem, de er så søte!

God helg, Hanne!!