onsdag 4. februar 2009

En lang oppdatering.....

Ole Magnus,elsker og lage mat.
Så han laget en avtale med sin lærer,og holdt den. Da ble det Taco her hjemme. Men før han hadde klart og holde avtelen,ba han inn Mon(mormor) og Far(morfar),Tante og Onkel.
Takk for maten Ole Magnus dette smakte knall godt:-)
Ps. Mamma var og er knall stolt av deg:-)







Og det og snoke i bollen,når mamma har laget kake,er en selvfølge......





Og riskrem til frokost,funker bra det:-)





Så har jeg vært hunde vakt for denne lille frøkna:-)
Sjekk tunga.......hehe vi lo godt mange ganger:-)

Så, har jeg to omsorgsfulle gutter her.De fant denne trosten,og måtte bare stelle den.
Så bildene taler for seg selv:-)








Så var det en som skulle på karnevall......
Så det og kunne stupe i mammas verktøykasse,var jo en selvfølge.
Kunne jo hende det fantes noe kjekt og bruke.
Verktøykassen min er fylt med teater blod og slikt stæsj.....
Jeg driver med sår sminke........
I fjord,var min eldste sønn Martin, med onkel Trond på hav fiske.....
Bildet taler for seg selv:-)



Så fikk vi jo jobb her da,av vår herre.....
Akkurat som om jeg ikke hadde nok??
Så da fikk jeg hjelp av Edwind........
Og Martin....
Takk for hjelpen gutter............

Så var jeg på speideren,hadde kjøpt en ny bok. Og den var spennende for en rover

Så var jula over for denne gang......


Alle barna,som var her på nyttårs aften......En hel sofa.... Så har jeg strikket to par tøfler på bestilling...... Tjente 600 kr......

Vibeke var kjempe fornøyd....og sendte bildet....



Disse er til Mano...... Hun kjuv lånte dem.... og vips så kjøpte hun dem....






Strikket disse til Emilia. Hun fylte 6 år...... så snart er det skolen.......
Glemte jo og ta bilde av ferdig produkt......


Ferdig strikket lue,klar for toving..... tok jeg bildet av ferdig produkt??? Nei.....



To ferdig strikket luer,på en helg.....



Strikket jakke, til tantebarnet mitt,i julegave.....
Jakken er strikket i Alpakka ull. På pinne 5. En deilig oppgave.......
Håper han får mange deilige timer i denne......



Det var det..... holder på med sokker nå. De er bestilling.....
Skal også på speideren i dag,der skal jeg sminke brann skader....
Håper at jeg får tatt noen bilder,slik at dere kan se hva jeg driver med der.
For dette er skit gøy......

3 kommentarer:

Ninne sa...

Her er et full aktivitet ser jeg ;)
Stooor klem fra gamle frøken STRENG!
;)

Gørill sa...

Plundrer med å legge inn kommentarer hos deg, men jeg prøver igjen! Ville bare si at du har all grunn til å være stolt av de flotte gutta dine! Så mange deilige tøfler og mye annet fint siden sist jeg var her, må se å få lagt deg på lista mi!

Hønehuset sa...

Så masse flotte ting du har laget, Hanne!