tirsdag 24. mars 2009

Det nærmer seg søndag:-)

Ja, da var mandagen over, og en ny flott solfylt dag er født:-)

Når jeg ser på gårsdagen.....var den fylt med kamp og krig på et vis.....
Det første møte gikk greit,mye er ennå ikke avklart,men det blir det etter hvert. I henhold til skolen for han eldste. Det er en del brikker som ikke har kommet på plass ennå.
Men det gjør de. De skal det. Nå blir det tester av den ene og den andre sjangeren..... Så blir dette sent til noen ander "forstå seg på hoder" så skal de ta og sette en diagnose på han.
Det høres litt "bås aktig ut" men det vil hjelpe alle som er rundt han.
Ok,han er verdens mest omtenksomme gutt. Han mange fantastiske sider,han er kreativ som bare det,ser utveier uansett. Han er utrolig flink med hendene sine. Så når det kommer til den teoretiske biten sliter han godt. Det er snakk om 5-6 år tilbake på trinnene. Og dette har de først oppdaget nå!!! For bannede skole system.....!!!!
Men da må mamma`n stå på så det holder. Hehe og det gjør hun. Takker for gode ord der Ninne og Torill:-) De bevares godt!!!

Så var det andre møte i går,det gikk over all forventning. Kjempe flott.
Barnevernet og skolen kan vist jobbe sammen,det er jo en flott ting da:-)
Så da ser det muligens ut at barnevernet kan bistå noe økonomisk....hmmmm bra!!!!

Så hadde jeg barnebursdag på ettermiddagen..... det var bare kos.... Men når dagen var omme så sovnet jeg tidlig i min seng.... Godt var det:-)

Så i dag blir det en forsovidt grei dag.
Et møte for meg,og to konferanse timer......

Men i morgen er det den værste dagen for eldste mann her og meg.... Psykisk sett..

Men men vi har ikke noe valg....
Alle helse etater og andre etater, tror eldste mann, så da får vi bare se.....

Ønsker dere alle en deilig dag:-) og nyt solen:-)

Klem

1 kommentar:

Ninne sa...

Dette årnær seg, vet du Hanne!!
I den andre enden av uken kommer du til å vite og forstå enda mer enn du gjør i dag, og det kommer til å hjelpe dere alle sammen!!! Det er jeg sikker på!
Stå på!!!

Kjempeklem!!!