mandag 30. mars 2009

Mandag......

Ja,så var det en ny uke med noen gjøremål.
Det er ikke mange,men hyggelige.....
Forrig uke var nok den værste i dette året,så langt.....

Men helgen min har vært flott.
Jeg har vært på samarbeids konferanse,i resji av lottene.
Der har jeg kost meg,og vært stressa.Noen ganger har jeg vært mer irritert en andre ganger....
Men summa sumarum,var det godt.

Det var deilig og komme seg litt vekk fra alt.Det og møte nye mennesker,det og ordne litt opp her og der....
Det og skulle hente litt materielt,var også ok.Det og bli kjent med nye mennesker,som man i hverdagen ikke ville tatt kontakt med.....Det og bryte bariærende sine.....det og tørre.....

Så kom jeg hjem i går ettermiddag,solen varmet noe veldig.....Det å vite at jeg har et hjem og komme til.Det og vite at dette er mitt fri sted,dette er der jeg hører til.Her har barna mine og jeg et felles holde punkt.
Her har vi alt vi eier og har..... Hva annet kan vi kreve??? Hva annet skal vi ha.....
Har vi bruk for mere??? Trenger vi alt her inne??

Takk, for all støtten jeg fikk i forrige uke.Jeg skal innrømme en ting.....Jeg har trengt det,jeg har også blitt klar over at jeg kan ikke klare alt alene..... Takk skal dere ha.....

Ønsker dere en fin dag......

1 kommentar:

Anna Lisa sa...

Hei...
Eg har lest litt av det du skriver.
Sjønner at du sliter på eit vi, men klarer ikkje å sette heilt fingeren på kva det er...
Men eg tror utifrå det du skriver at du er sterk.
Håpar ting går lettare for deg etterkvart. At du ser lys i tunnellen. Dagane kan veriere. Vern om deg sjølv og familien, det er det viktigaste.
Håpar du får en fin påske.
Klem