søndag 22. mars 2009

Tanker.....

Hmmmm
bare innom for og legge igjen noen tanker.

Ting beg og hope seg opp igjen....Jeg ønsker meg vekk,ønsker at ingen skal se eller høre meg.
Vet at det ikke er mulig,men lysten er så inderlig der.
Det og være alene om alt,ta alle avgjørelser alene...... Det og stå oppreist alene,uansett hva som skjer..... Det er en h.....jobb!!!!
Kropp og sjel er sliten nå..... vet ikke om jeg orker en runde til......Klarer jeg og stå oppreist denne gangen også???
Klarer jeg og værne om fam min...... Den jeg er så ufattelig glad i...... Den som betyr så utrolig mye for meg..... Den som jeg står opp til hver eneste dag....Jeg elsker fam min....

Helvete beg i morgen og varer en hel uke...... Hele uka skal jeg så oppreist..... KJEMPE med livet som innsats.....Klarer jeg og stå oppreist???

Vet at jeg ikke har noe annet valg....... men om det bare hadde vært en til..... om jeg bare hadde sluppet og stå i denne prosessen alene..... Helt alene....... Ikke en kjeft som faktisk skjønner helt hva det dreier seg om...... Ikke noen som skjønner hvordan vi egentlig har det.....

Redd sa du.....???
Jeg ???
Joda tanken har streifet meg.... mer en en gang.... Men redsel gjør en sterk,sies det..... Da får jeg jo bare tro på det....

Jeg gleder meg til alt er ferdig.....og jeg kan lene meg bakover i stolen og nyte livet...... Joda jeg nyter nå også,men ikke slik som vanlige folk gjør det..... Jeg setter veldig pris på livet,mer en det mange andre gjør..... Det kalles FRIHET......

Håper at denne uken som kommer kan gjøre meg sterk.....og at jeg kan sette meg ned,søndag kveld med beina på skammelen og være stolt over at ennå en uke er over,og at jeg klarte meg godt.....

Det har vært en deilig dag i dag.... Solen har skint inn til meg. Ute sa du...ikke i dag.....har hatt selskap for Edwind her...... I morgen er det barne bursdag..... Gleder meg .....Tenk og se glade barn noen timer da.....for en ære.....

Med dette sier jeg god natt......

2 kommentarer:

Ninne sa...

Kjære Hannemor!
Dette var mye alvor på en gang! Klart det er tøft å skulle mestre alt og bearbede alt alene!

"Klarer jeg og stå oppreist???", spør du.

JA DET KLARER DU, sier jeg da, for jeg vet at du KAN!

Jeg har sett hva som bor i deg, jeg har sett deg kjempe,
jeg har sett deg KLARE det som for deg så nesten umulig ut,
jeg har sett deg ute i en vinternatt før
og jeg har også sett dette:
DU HAR STÅTT OPPREIST!
DU HAR KLART DET!
DU HAR KOMMET UT I DEN ANDRE ENDEN SOM EN SVANE!
STOLT OG GLAD!

Så Hanne, fortsett med å være deg selv, så går denne uka også helt fint!!!

Masse klemmer fra meg til deg!!

Hønehuset sa...

Det som ikke tar livet av deg, gjør deg sterkere. Søndag kveld vil du være sterkere enn noen gang.
Lykke til.