tirsdag 17. mars 2009

Litt av hvert og en l overaskelse.....

Ja da er det 17.mars og kun 2 mnd igjen til 17 mai:-)
Har da skejedd en del ting her.
Skriver litt over hvert bilde:-)
-------------------------------------------------------------------------------------------------

I går gikk Martin og jeg en liten kvelds tur:-) Det var også fotball kamp på stadioen SF mot Brann.
Både Martin og jeg bryr oss ikke så veldig.
Men uten for stadioen var det brøytekanter........


Her er overaskelsen:-)
Var barnevakt for en uke siden,for nevøen min:-)
Han har blitt 6.5 mnd nå.Prater og spiser sover og bæsjer,akkurat som det skal være:)
Har fått godkjennig av hans foreldre og kunne legge ut bildet.

Her er hånden hans og min.....


En såvende hånd.......


En flott kar,med et fast blikk.
Hmmm tanta er jo någet stolt da:-)



Så var vi hos min bror og kvinnen.Da kvinnen fylte år.
Når barnetv hadde vært,så var det Newton.Dette er jo et flott program,både for små og store.
Denne gangen var det om traktorer.......
Minste mann i flokken er særdeles intr i traktorer,det synes på lang avstand;-)



Altså når jeg legger sammen tøy,så skal nå denne katta alltid legge seg oppi tinga mine.....


Tja hva skal man si??
Vi var jo i bursdag her om søndagen,og da skulle vi ta med oss en kake.Det blei kanel i svingane.
Og alle var med,men det er jo slik da,som sikkert alle andre steder også.....LINSELUS......
Før steking...........

Etter steking.......
En hjelpende hånd sier man ikke neitakk til.....
Det er en som ønsker og strikke sammen med meg.......
Og den som har lyst til det er jo virkelig flink.Dette er første gangen:-)
Joda jeg skal innrømme det,jeg er mega stolt.....
Nå er det kun ferdige ting:-)
Jeg strikka ei lue til minstemann her,men Martin påsto at den var hans.......





Altså...... dette er ingen hatt,men det måtte jo utforskes......
Modellen her er kusina mi:-)



Her er ferdig produktet........
Gaven til burdags barnet......kvinnen......





Bestillings prosjekt,før toving.............. Etter toving.............. og 300; til meg:-)



Så har jeg vært og kjøpt egg hos en bonde......
Eggende er og anbefale...........
Takker for handelen eggemannen.....



Så takker jeg for at du tok deg tid.....
Og ønsker deg en god uke:-)

3 kommentarer:

Ninne sa...

Hei på deg Hanne! Godt å se at det er fart i dere!! Masse koselelige bilder!
Bare så synd at det ikke går an å snappe (les rappe) kanelsnurr rett ut av skjermen! Det hadde vært godt det!!!

Ha en fin uke!!
Klem!!!

Hønehuset sa...

Her var det litt av hvert å kose seg med. Knallfine tøfler du lager. Og snurringene så veldig gode ut...

Vibecke sa...

Barnebursdag på Kroken er absolutt å anbefale. Vi er heldige som har tilgang der :-)
Hjemme er det overfylt bare man er en ekstra famile. Mens der er det bare å fylle på.
PS: De kanelsnurrene så utrolig fristende ut...!!!