onsdag 25. mars 2009

Onsdag og alt ordner seg......kansje......

Ja da var det onsdag....
Denne dagen har vi grua oss veldig til....
Det er i dag,det værste skal skje.....
Eldste mann har gått rundt her som en tikkende bombe. Den går av hver time,og noen ganger oftere.....Andre ganger går den ikke av i det hele tatt.Bare ligger der og venter.....

Men når vi så er hjemme igjen ved halv tre tiden vil jeg tro...... Kan vi puste lettet ut.....
Da er alle MÅ oppgavene unnagjort...... Og alle skole møter barneverns møter og alle konferanse timer og alle bursdager og alt skit.....
Så kommer helgen og da skal de to minste til sin far og eldste mann skal på SPEIDER TUR......
Mamma`n i huset,skal i det grønne ellement...... Skal være sammen med en del lotter og kose meg på Rygge i den militære delen......
Så skommer søndagen..... når klokken er slagen 2000. Og to småtroll er lagt......slenger mor beina på krakken og hekler noen ruter til.....drikker teen sin,med melk og sukker i.....Må da også få med seg siste episode av Himmelblå.......
Så er det mandag og en deilig og rolig uke ......

Så jeg ser lyset i tunellen...... og det er j....godt!!!!

Derfor kan jeg si at FRIHET er ikke noe man bare får,men må jobbe for det..... LIVET, er noe man nyter....... Ta vare på DAGEN i dag, du får den aldri tilbake.Pass på alle gode sekund,lagre dem godt i hjerte rommet ditt. Ta de GODE stundene frem,når man mest TRENGER dem......

Ønsker dere alle en deilig dag.......

God onsdags klem fra meg.....

2 kommentarer:

Hønehuset sa...

Godt å se at du legger ut gulerøtter til deg selv, at du kan se frem til dem!
Skal tenke på deg i dag, og sende gode vibber og hjelpere til deg, slik at du kommer gjennom denne dagen også, lett som en plett!
Nå kan det gå bare en vei fra nå av, nemlig oppover! :-)

Ninne sa...

Vet du hva, Hannemor, alt dette du skriver viser meg bare en ting:

DU ER STERK!

Og det gleder meg veldig!
Tenker på deg!
Stor klem!