torsdag 26. mars 2009

Lyset i tunellen.....

Ja så skriver jeg TORSDAG.....
Og denne dagen er MIN..... Joda jeg har da gutta mine,men de kommer ikke hjem før om noen timer....

Et tilbake blikk på gårsdagen.....
Eldste mann og jeg var på møte,han skulle treffe sin far for aller første gang på 6 mnd.... M.grua seg skikkelig..... Han ba neste nå sine knær om og slippe..... Men fant ut at om han ikke stilte opp,så ble det værre.....
Det satt også to andre profosjnelle der. Jeg satt på "gangen" og strikket.... Tenkte og tenkte....Ventet bare på det værste.....Men det KOM ikke noe "smell"
Møte hadde gått over all forventning,men ikke helt uten kamp.....
M og pappa`n skal ha et par møter,der de to kan gjøre noe fint sammen.....posetivt joda......Men etter allt det h.....M har gått gjennom,så blir jeg skuffa...... Ovenfor hånteringen av farens oppførsel!!! Man behandler ikke barna ulikt eller svikter dem eller andre ting.....

Så var M og jeg på brannst. etterpå....Det jobber ei dame der,som jeg da kjenner. Hu hadde ryddet gutta sines kleskap......og da drypper det noe på meg også.....og det gråter ikke jeg over:-)
M fikk en liten omvisning på kontroll rommet..... Og koste seg stort......Taktikk kalles dette:-)
Da fikk han tankene over på noe positivt:-)

Så var vi på SPEIDEREN.....
Jeg er egentlig på små avd der......men trives bedre sammen med de som er større........Også hadde jo de HLR..... og det kan jo jeg da......Så da var jeg markør og de tok 30 kompresjoner og 2 innblåsninger...... altså simmulerte..... ;-)

Så i et annet rom var det første hj over det grunnleggende..... og der har jeg også en del kompetanse...... Så ettermiddagen var flott.....
Mellomste mann snekret en fuglekasse som Mon (mormor)og Far(morfar) fikk......

Så et tilbake blikk....helheten i går var bra:-)

Dagen i dag vil bli brukt til og vaske klær,gå tur,pakke til i morgen....kose meg og STRIKKE.....

Igjen tusen tusen takk for mange gode og hjelpsomme tanker Torill og Ninne:-)

Ønsker dere alle en deilig dag......nyt den.... det skal jeg i fulle drag......Lyset i tunellen blir bare sterkere og sterkere:-)

1 kommentar:

Ninne sa...

Flott å høre Hanne, det er jo det vi sier, vi som kjenner deg, du er en fantastisk flott jente som får til det du vil!!!

Kos deg med pinnene nå, det er mye god mentalhygiene i et strikketøy!

Stooor klem!